Légy Látható

Digitális Plakát - Győr

Aréna: „A közélet, a nyilvánosság, az élet színpada.” - Na?! Itt egy reklám?

Feb 242016

Bátran állíthatjuk, hogy 2016 a sport szerelmeseinek éve lesz. Kisasszony hava (augusztus) igazi csemegét tartogat azok számára, akik ellátogatnak Rio de Janeiro-ba vagy nemes egyszerűséggel ráhangolódnak kedvenc sportcsatornájukra. A foci kedvelőinek azonban még eddig sem kell várniuk, hiszen júniusban Franciaországra figyel egész Európa. Labdarúgó Európa-bajnokság lesz! Különlegesen fontos esemény, Magyarország válogatottja 44 év után újra ott van a 24 között. Végre! "Szeretem a focit" - fakadt ki a minap egyik kedves barátom...

undefined

Én a kézilabdával vagyok így. Győriként természetesen az ETO-nak szurkolok, jó pár éve követem figyelemmel a lányok játékát. Az új csarnok még több szurkoló befogadására alkalmas, és nyilván mindenki tudja, hogy az Audi Aréna nem csak sporteseményeknek ad otthon, hanem kulturális rendezvényeknek is. A meccseken minden korosztály szembeköszön. Kis gyermekek fülvédővel a fejükön, anyjukkal és apjukkal, fiatal férfiak és nők, de az idősebb korosztály is besegít a füttykoncertbe egy rossznak ítélt bírói döntés esetén. Az arcokat elnézve itt nem számít, kinek hány és milyen diplomája van, vagy épp két kezével keresi-e a kenyerét. A falakon óriási táblákon láthatók az Audi ETO jelenlegi sztárjai, ki ne gyönyörködne Görbicz Anitában szívesen? S amennyiben ezt megteszi, elsétál a 6 különböző helyen elhelyezett totem mellett, mely épp aktuális programokat kínál, illetve szolgáltatásokat és termékeket. A rágcsa megszerzése közben eltöltött várakozási időben is rá-rápillanthat a látogató a reklámfelületre, mely esetleg a következő programot kínálja, amin érdemes részt venni, vagy épp lehetőséget kínál arra az esetre, hogy a meccs vagy épp koncert után, hol is tárgyalja ki az eseményt egy jó sör, esetleg vacsora mellett?!

A látogatók összetétele olyannyira vegyes ezen a területen, hogy minden szolgáltató talál itt magának célközönséget. S bár az aréna a vendégeit nem 24 órában fogadja, ennek ellenére "megdöbbentő", hogy egy-egy teltházas esemény alkalmával több ezer ember számára tudjuk eljuttatni marketing üzeneteinket néhány óra leforgása alatt.

Híven a szó eredeti jelentéséhez, hiszen az aréna nem más, mint „A közélet, a nyilvánosság, az élet színpada.”.




Hozzászólások